در انتظارصدایت من ز هجران نگاهت…


by ins2012

No viewable for this post

در انتظارصدایت من زِ هجران نگاهت دل فــگــارم خوب من همچون اِسپنـدی بر آتش بی قرارم خوب من دل ربودی با هزاران.دلبری از دین و دلـم کـن نگــاهی بر من شوریده بنگراشکبارم خوب من در هوای کوی جانان عمری است بـِنشسته ام پا گذار بـر قلب ویرانم ببین چشم انتظـارم خوب من گـر بـیـایی چـونView Full Page…

پـدر پدرم به کجا روم…


by ins2012

No viewable for this post

پـدر ✍🏼 پدرم به کجا روم و به کدامین زبان فریاد بزنم ؟ واژه ها درد می‌کشند ، کـم می‌آورند، می‌میرند ، دل تنگم را چگونه با واژه ها برایت تووصیف کنم ؟ بگو اینک کجایی ؟ کجایی که ببینی بی تو چگونه لایسنس نود32 غریبانه سر بر شانه‌ی بی‌کسی گذاشته‌ام…!!